طراحی سایت لوستر

طراحی سایت لوستر

طراحی سایت لوستر و صنایع روشنایی و نور برای کسب و کار های فعال در این حوزه بیش از پیش مورد توجه واقع شده است به طوری که اگر شما هم در این صنعت فعالیت می کنید، داشتن یک وبسایت حرفه ای به یک ضرورت تبدیل شده است. انتخاب و خرید لوستر و اکسسوری منزل عموما توسط بانوان انجام می شود. اکثر خانم ها پیش از انتخاب مدل لوستر، نمونه های مختلف را در اینترنت جستجو می کنند و نمونه های مختلف را برای دوستان خود می فرستند و از آن ها مشورت می گیرند تا از داشتن یک انتخاب خاص و شایسته اطمینان حاصل کنند. بنابراین مخاطب هدف ما انتخاب خود را در فضای اینترنت انجام می دهد و بعد برای خرید با فروشگاه تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه می کند.

تصور کنید که بدون داشتن یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای چه اتفاقی برای کسب و کارتان می افتد. طبیعتا وقتی سایت نداشته باشید در عرصه فروش اینترنتی از رقبا عقب می مانید. به خصوص در این صنعت که خانم های خانه دار یا شاغل در منزل یا محل کار با ریزبینی کامل مدل ها را در اینترنت جستجو می کنند اگر شما در بستر اینترنت حضور نداشته باشید، به زودی و در آینده نزدیک باید با کسب و کارتان خداحافظی کنید زیرا هیچ سهمی از بازار نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: طراحی سایت لوازم خانگی

مزایای طراحی سایت فروش لوستر

به نظر من یکی از بزرگترین مزایای یک سایت حرفه ای، امکان دسته بندی انواع مختلف لوستر هاست. زمانی که لوستر ها را به طور مناسب دسته بندی کرده باشید، از سردرگم شدن مشتری پیشگیری می کنید. با این روش می توانید مشتری را از راهنمایی ها و تجربیات خود بهره مند کنید. این کار به مشتری کمک می کند که بداند هر یک از لوستر ها برای استفاده در چه مکانی مناسب تر است. به عنوان مثال لوستر برنزی، لوستر چوبی، لوستر مدرن، آباژور ایستاده، لوستر سقفی اس ام دی، لوستر آشپزخانه آویز، لوستر ریسه ای، لوستر کریستالی، لوستر شاخه ای، آینه وشمعدان، لوستر دیواری هر یک می توانند در یک دسته بندی جداگانه قرار بگیرند.

یکی دیگر از مزایای داشتن سایت فروشگاهی امکان مقایسه لوستر های مختلف در کنار هم می باشد. این برای مشتری یک امکان فوق العاده است. همه ما تردید انتخاب بین دو یا چند گزینه را هنگام خرید لوازم مختلف تجربه کرده ایم. اینکه کاربر بتواند دو لوستر را به همراه عکس و مشخصات کامل در کنار هم قرار دهد و مقایسه کند برایش بسیار مفید است. در یک سایت حرفه ای و خوب، مشتری می تواند هر تعداد از لوستر ها را که بخواهد در کنار هم قرار داده و مقایسه کند.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه لوستر

لوستر، اکسسوری منزل و به طور کلی صنایع روشنایی و نور جزو مواردی است که زیبایی، لوکس بودن و جذابیت بالا در آن بسیار مهم است. همانطور که یک لوستر برای پرطرفدار بودن باید لوکس و جذاب باشد به همان میزان سایت فروش آن نیز حتما باید شیک و خاص طراحی شود. در طراحی سایت فروشگاه لوستر باید به موارد زیر دقت ویژه ای داشته باشید:

  • طراحی صفحه اصلی
  • طراحی صفحه محصول
  • طراحی صفحه درباره ما
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی بخش وبلاگ و مقالات
  • طراحی هدر و فوتر سایت

طراحی صفحه اصلی سایت

در طراحی صفحه اصلی سایت تا حد امکان باید از بنر ها و اسلایدر های جذاب استفاده کنید. صفحه اصلی سایت شما مشابه ویترین فروشگاه اینترنتی شماست و اهمیت ویترین زیبا بر هیچ کس پوشیده نیست. به میزانی که اسلایدر ها و بنر های شما جذاب تر باشد، احتمال فروش محصولات نیز افزایش می یابد. برای محتوای بنر ها می توانید محصولات خاص خود را در اسلایدر بالای صفحه برجسته کنید. همچنین می توانید تخفیفات ویژه را اطلاع رسانی کنید.

اسلایدر سایت فروش لوستر

طراحی صفحه محصول

در طراحی صفحه محصول توصیه می کنم عکس لوستر در سمت راست، توضیحات مختصر و ویژگی های کلی در سمت چپ، و توضیحات کامل لوستر در پایین صفحه قرار بگیرد. حتما توجه کنید که بخش نظرات کاربران از قلم نیفتد. نظرات کاربران یکی از مهم ترین بخش های صفحه محصول است که شاید کمتر مورد توجه طراحان قرار بگیرد. نظر مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسیار خوبی در جلب اعتماد مشتریان جدید داشته باشد. سعی کنید در پایین توضیحات محصول نظر کاربران را قرار دهید.

صفحه محصول سایت فروش لوستر

طراحی صفحه درباره ما

رسالت این صفحه ارائه اطلاعات کامل درباره فروشگاه یا شرکت شماست. هر گونه افتخارات، دستاورد ها، مجوز ها، سرتیفیکیت ها، جوایز، تاریخچه و … که در مورد شرکت شما وجود دارد باید در این صفحه گنجانده شود. این صفحه یکی از مهم ترین بخش های سایت در جلب اعتماد مشتریان است. اگر خود را به خوبی معرفی نکنید، نمی توانید انتظار فروش بالایی از سایت خود داشته باشید. یکی از کارهای جذابی که توصیه می کنم در صفحه درباره ما انجام دهید این است که عکس تیم خود را به همراه اسم و پست افراد قرار دهید. این موضوع حس بسیار خوبی در مشتری ایجاد می کند و همبستگی شما و مشتری را بالا می برد. به طوری که مشتری احساس می کند با کسب و کار شما بیگانه نیست و شما را به خوبی می شناسد.

نمونه کار طراحی فروشگاه اینترنتی لوستر

به زودی و در اسرع وقت قصد دارم ویدیو نمونه کار ها را در این بخش قرار دهم پس منتظر به روز رسانی های بعدی این مقاله باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *